Tuesday, May 17, 2011

RAGAM ANAK KECIL

Ketiga-tiga anak snowball menunjukkan reaksi aktif dan sihat hari ini, seronok gak tengok mereka bermain dan melompat dalam sangkar tu. nak lepaskan main di playground belum bleh lagi, bahaya takut kena sambar dengan kucing. huhuhuhu. peristiwa 2 minggu lepas bebetul buat aku fobia bila melihat 2 ekor nank snowball dimakan oleh kucing kesayanganku si Manja. dari pengalaman tu la buat aku lebih berhati-hati sebab si Manja ni bijak berlakon dan buat autar. kekadang terhibur juga aku melihat telatah si manja i. ermmmm mungkin waktu tu dia ingat anak tikus kot sbab kecil sangat kan. walau macam mana pun si Manja lerr baby sitter untuk semua arnab aku. bila aku lepaskan arnab kat playground mereka si Manja akan tunggu mereka. andai kata ada yang cuba lompat pagar playground tu Manja akan mengiau dan cari aku tuk bg tau aku.
kami dah macam memahami antara satu dengan lain. tu lah kebaikan berbaik dengan haiwan.

No comments:

Post a Comment